Lokaler til leie i Lensmannsgården

Sist oppdatert: 30. juni 2023

Bamble kommune søker aktører innen formidling og salg av varer relatert til kyst, kystkultur og eller bygningsvernartikler, maritime antikviteter eller maritimt håndverk.

TIL LEIE: Ønsker du å leie lokaler i Lensmannsgården i hjertet av Langesund? (Foto: Anette S Guldager)

Kystkulturkvartalet

Lensmannsgården ligger sentralt ved kollektivknutepunkt på Langesund torg.

Areal: ca 54 kvm inkl. toalett. Lokalet leies ut som det er.  Det er installert innbruddsalarm og brannalarmanlegg tilknyttet vaktsentral.

Lensmannsgården inngår i Kystkulturkvartalet i Bamble kommune med fokus på aktiviteter og formidling av maritim identitet og historie.

Nødvendige sertifiseringer

Leiepris: kr 5000 per mnd. inkl strøm

Det forutsettes at leietaker er registrert med foretak i enhetsregisteret i Brønnøysund og kan fremvise andre nødvendige sertifiseringer for sin bransje.

Husleien inkluderer ikke renhold, avfallshåndtering eller internett.

Det er ikke egen parkeringsplass til eiendommen.

Leietaker må sørge for egen innboforsikring.

Søk innen 15. april

Interesserte leietakere bes sende en skriftlig søknad til

postmottak@bamble.kommune.no innen 15. april 2023. Aktuelle søkere vil bli invitert til intervju og bedt om å oppgi referanser ved behov.

Kontaktperson: Anette Skaugen Guldager – 480 22 490