Markering av årets jubilanter

Sist oppdatert: 08. desember 2023

I går ble årets jubilanter takket for sin innsats i kommunen vår gjennom 40 og 25 år. Vi gratulerer!

-Det er en kjempefin anledning til å vise at vi virkelig setter pris på medarbeidere som gjør og har gjort en stor innsats hver dag gjennom veldig mange år, sa kommunedirektør Steinar Hansen.

-De er og har vært kulturbærere sammen med sine kollegaer. Det er en viktig rolle, la han til.

I år var det totalt 21 jubilanter. Én med 40 års fartstid i kommunen og 20 som har arbeidet i kommunen vår i 25 år. Dette ble markert med en hyggelig lunsj, fine ord og gaver til jubilantene.

DELTOK PÅ FEIRINGEN: (Bakerst fra venstre) Høgne Skøld, Christen Hvalvik, kommunalsjef Velferd Birgit Sannes, Marianne Hunstad, Charlotte Langtind, virksomhetsleder Kommunalteknikk André Lindkjen Olsen, HR-sjef Tommy Tronrud, Morten Bergsvand, kommunalsjef Oppvekst Bjørg Rein, Anlaug Bakke Isaksen, Eva Stadven Nilsen, Birgitte Tangvald, Ingrid Lisbeth Grønseth, Mona Berit Slaatmo, Tove Bjørnsvik Meinstad, Trond Glittum, Inger Beate Hemsborg, Maria-Linn Knutsen, varaordfører Lars Inge Rønholt, Hanne Lundeberg Enger, Tone Bjørnstad, kommunedirektør Steinar Hansen.

Ikke tilstede da bildet ble tatt: Øystein Johannesen, Signe Nordaunet- Olsen, Sylvia Mustad Sørensen, Raymond Albrigtsen, Camilla Engh Eldorsen.