Nå kan du leie Sundbykåsa

Sist oppdatert: 30. juni 2023

Ønsker du å leie selskapslokalet eller grillhytta på Sundbykåsa? Da bør du lese her.

LOKALER TIL LEIE: Vil du leie selskapslokalene på Sundbykåsa? (Foto: Magdalena Mianowicz)

På kommunens nettsider er det nå mulig å reservere fasiliteter som Sundbykåsa kan tilby. Du kan leie:

Selskapslokalet med tilhørende kjøkken

• sitteplass til 22 personer
  • dekketøy til 40 personer
  • nytt kjøkken
  • toalett
  • garderobe

(Lokalet i 2 . etg leies ikke ut for øyeblikket.)

GOD PLASS: Selskapslokalet har plass til 22 personer og et tilhørende kjøkken, garderobe og toalett.

Grillhytte

• plass til ca. 10-12 personer

Uteområdene er tilgjengelig for alle uten bestilling på forhånd. Her finner du grillplass og bord med benker under tak. Det er døgnåpne toaletter på plassen.

LEIES SEPARAT: Grillhytta har plass til 10-12 personer og leies separat. HVordan den ser ut innvendig kan du se på bildene under.

Viktig informasjon

• Aldersgrensen for utleie er 25 år

• Lag og foreninger med organisasjonsnummer og lag/ foreninger som er registrert i foreningsregisteret, kan leie gratis.

• Alle utenfor Bamble kommune, eller uregistrerte foreninger må betale for leie.

• Selskapslokalet kan kun leies en hel helg for 3000 kr (gratis for lag/foreninger). Leietaker må være klar over at grillhytta også kan leies av andre. Hvis ikke dette ønskes må leietager booke den i tillegg.

• Grillhytta leies ut separat. Pris kr. 250 kr pr. dag (gratis for lag/forening).  Ved/grillkull må tas med selv.

Her kan du booke ditt arrangement.

Bamble kommune ønsker store og små velkommen til Sundbykåsa!

Flere bilder