Ny jobb til høsten?

Sist oppdatert: 04. august 2023

Nå har vi mange ledige stillinger i Bamble kommune. Velkommen som søker hos oss!

Vi er alltid på jakt etter engasjerte medarbeidere som ønsker å ivareta og utvikle tjenestetilbudene i kommunen vår. Akkurat nå har vi flere ledige stillinger i Velferd, med mange muligheter for helsearbeidere som vil jobbe heltid, deltid, fast eller i vikariat.

Vi har også ledige jobber for deg med kompetanse innenfor andre fagfelt. Alle våre stillinger lyses ut i Webcruiter – se oversikt og søk her

Bamble kommune er en stor organisasjon med gode muligheter for personlig og faglig utvikling. Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke jobb hos oss, uansett alder, kjønn, etnisitet, religion og funksjonsevne.

Velkommen som jobbsøker!

Foto: CLA