Ser du etter jobb?

Sist oppdatert: 30. juni 2023

Da er det DEG vi ser etter! :) Du finner oss på jobbmessen i morgen kl. 13.00 – 15.00 på Bamble videregående skole.

Klare for jobbmessen

Jorunn Tisjø og Vilde Bostrøm er begge klare til å stille på jobbmessen i morgen.

-Vi gleder oss masse, sier de nesten i kor.

Foto øverst: Jorunn Tisjø og Vilde Bostrøm ønsker velkommen til jobbmessen i morgen. (Foto: Magdalena Mianowicz)

De er begge spesialkonsulenter i kommunens HR-avdeling, og gleder seg til å kunne fortelle om alle jobbmulighetene som finnes i kommunen vår.

Mange muligheter

-Det er viktig at vi får vist alle mulighetene som er her i Bamble for det finnes veldig mye forskjellig. Det er også viktig at vi har med fagpersoner, sier Vilde.

For Vilde og Jorunn kommer ikke alene. De har med seg fagpersoner fra Velferd der Hjemmetjenesten blir representert, det blir også Døgnbemannede boliger og Miljøarbeidertjenesten.

Samfunn vil også være representert med noen fra Park og fra Miljøservice.

Ledige stillinger

-Vi håper at det kommer mange som finner Bamble kommune kjempeinteressant, og at vi får mange nye kollegaer, sier Jorunn.

Så ser du etter jobb, eller er du usikker på hva du ønsker å arbeide med i fremtiden? Stikk innom Bamble Videregående skole i morgen fra kl 13.00 – 15.00 for flere gode tips.

Tar i bruk Webcruiter

I morgen lanserer Bamble kommune sine ledige stillinger via Webcruiter som skal gjøre søknadsprosessen mye enklere for nye jobbsøkere. Allerede nå kan du se noen av de ledige stillingene i Bamble kommune – i vårt nye system.

Se ledige stillinger

Velkommen til oss! :)