Vil du bli frivillig treningsinstruktør?

Sist oppdatert: 30. juni 2023

Bamble kommune søker etter frivillige som har lyst til å lede treningsgrupper for seniorer. Meld deg på kurs innen 10. mars.

Vil du å bidra til at kommunens innbyggere blir sterkere og får bedre balanse? Målgruppe for treningen er seniorer som opplever endringer i bevegelsesfunksjon og ustøhet i enkelte situasjoner. Treningen gjennomføres på dagtid én gang per uke og instruktørene vil primært få ansvar for én gruppe hver, eventuelt to instruktører per gruppe.

Aktuelle instruktører vil få opplæring i form av et tredagers kurs (30.03., 31.03. og 12.04.) på Skien Helsehus, og de vil få oppfølging av fysioterapeuter i kommunen. Påmeldingsfrist er 10.03.23.

For nærmere informasjon og påmelding, kontakt Grethe Oksholen i Bamble kommune på telefon 481 65 038, eller send e-post til grethe.oksholen@bamble.kommune.no

Skien og Nome kommuner har også behov for instruktører. Ta kontakt ved interesse.

Skien: David Levinstein, telefon 409 08 836, e-post: david.levinstein@skien.kommune.no
Nome: Torunn Hove, telefon 904 17 156, e-post: torh2503@nome.kommune.no