Vil du bli Steinars nye kollega?

Sist oppdatert: 30. juni 2023

Steinar Graff er en av fastlegene ved Bamble legesenter. Han har lang arbeidserfaring i kommunen, og oppfordrer nå andre om å søke på de ledige fastlegestillingene.

SØKER NYE KOLLEGAER (Bildet øverst) Steinar Graff er en av fastlegene i Bamble. Nå oppfordrer han andre om å søke på de ledige stillingene. (Foto: Magdalena Mianowicz)

Gunstige vilkår

Bamble kommune trenger flere fastleger, og kan nå tilby to ledige fastlegestillinger med gode vilkår.

Steinar Graff er en av kommunens fastleger, og håper nå at flere vil søke seg hit.

-Kommunen har tatt på alvor krisen som har rammet innbyggerne og pasientene våre, og ansetter flere nye fastleger. Det gjør at arbeidsbelastningen blir mindre og vi får en bedre arbeidshverdag, forklarer han.

- Vi har også fått veldig gunstige avtaler, legger han til.

Bli en del av laget vårt

I denne runden er det ledige fastlegehjemler på Bamble legesenter, og på Langesund legesenter.

Er det deg vi søker etter?  Husk å søke innen 8. januar

Les mer om de ledige stillingene, og søk her.

Vi håper å høre fra deg! :)