Vil du hjelpe?

Sist oppdatert: 18. oktober 2023

Det meste er klart til årets TV-aksjon på søndag, men vi trenger flere bøssebærere. Terje har mange flere bøsser klare. Vil du bli bøssebærer?

VIL DU BLI BØSSEBÆRER? Terje Aaseby er koordinator for TV-aksjonen i Bamble kommune, og har flere bøsser å dele ut. (Foto: Magdalena Mianowicz)

Bøssene ligger klare for henting på rådhuset, og i dag skal de fordeles rundt om i hele Bamble.

Alt er klart for TV-aksjonen, men det er en ting vi gjerne skulle hatt mer av, og det er flere bøssebærere.

-Alle kan melde seg på for å bli bøssebærer. Du kan melde deg på helt frem til søndag, forteller Terje Aaseby som er koordinator for TV-aksjonen i Bamble kommune.

-Meld dere på, er hans oppfordring.

Slik blir du bøssebærer

Årets TV-aksjon er på søndag 22. oktober og i år går inntekten til Redd Barna. Bli med på TV-aksjonen du også - les mer om hvordan du kan gjøre en forskjell.

Bamble kommune - Gjør en forskjell

KLARE FOR UTLEVERING: Bøssene er gjort klare for avhenting, men det er fortsatt mulig å melde deg som bøssebærer.