Innspill til ny kommunikasjonsstrategi

Sist oppdatert: 25. mars 2024

Kommunestyret vedtok nylig å sende forslag til ny kommunikasjonsstrategi ut på høring. Du kan sende inn dine innspill frem til høringsfristen 25.04.24.

Foto:Bamble kommune

Det er behov for å fornye Bamble kommunes kommunikasjonsstrategi.

Den nye strategien må være kort og konkret slik at den er lett å huske og enkel å bruke.

Strategien skal gjelde for alle kommunens ansatte og være et hjelpemiddel for effektiv og målrettet kommunikasjon internt og eksternt.

Et enstemmig kommunestyre vedtok 21.03.24 å sende forslaget ut på høring med følgende begrunnelse:

Bamble kommune har behov for en ny kommunikasjonsstrategi. Forslag til kommunikasjonsstrategi 2024-2028 er aktuell og fremtidsrettet, og sikrer god kommunikasjonsflyt internt og eksternt.

Forslaget til kommunikasjonsstrategi sendes dermed ut på høring i perioden 25.03.2024-25.04.2024.

Dokumenter til høring

Forslag til kommunikasjonsstrategi

Notat – bakgrunn, prosess og medvirkning

Send inn dine innspill digitalt her

Du kan også sende innspill per post til Bamble kommune PB.80 3993 Langesund, merket med «innspill til kommunikasjonsstrategi».

Høringsfristen er 25.04.24