Hjelp til snømåking

Sist oppdatert: 17. januar 2024

Store snømengder gjør det vanskelig for en del eldre å komme seg ut. Kan DU hjelpe til med snømåking? Registrer deg i Nyby, og se hvem som trenger din hjelp.

UVANLIG MYE SNØ: Mange trenger hjelp til snømåking. Kan du hjelpe, eller er du en av de som trenger hjelp? (Foto: Anastasia Sortedal)

Sist vi la ut denne meldingen ble alle oppdragene nærmest revet bort. Nå trenger vi igjen din hjelp til å gjøre en innsats for andre.

-Jeg oppfordrer alle til å registrere seg og ta oppdraget i Nyby. Ta dagens treningsøkt ute med måking og hjelp noen som trenger det, oppfordrer prosjektleder i Nyby, Anne Bergh.

Nå er det også mulig å registrere oppdrag for de som trenger hjelp til snømåking.

Kan du hjelpe?

Ved hjelp av Nyby ønsker Bamble kommune å legge til rette for at personer som trenger hjelp, kobles sammen med mennesker som ønsker å hjelpe. Nyby er en app som gjør det enkelt å melde seg til praktiske eller sosiale oppdrag i nærområdet, når du selv har mulighet.

Kanskje du kan få en litt annerledes treningsøkt, og samtidig hjelpe noen som trenger det?

Ved hjelp av denne lenken i Nyby kan du registrere deg og se hvem som trenger hjelp til snømåking i ditt nærområde.

På forhånd, tusen takk!