Treffpunkt – et nytt tilbud for alle

Sist oppdatert: 19. januar 2024

Vi inviterer til månedlige treffpunkt med ulike temaer på Bamble bibliotek og litteraturhus. Kom og bli inspirert, motivert og kanskje litt klokere.

Første Treffpunkt er 7. februar, klokken 13.00, og temaet er "Hva kan jeg delta på i Bamble?" Ønsker du oversikt over kommunens aktivitetstilbud, eller er du nysgjerrig på hva foreningslivet holder på med? Du har kanskje lurt på hvordan det er å være frivillig?

Folkehelsekoordinator Mette Savio Halvorsen, idrett- og frivillighetsrådgiver Vegar Weholt og bademester Jørn Heiland kommer. Møt opp for en hyggelig prat, så skal vi veilede deg.

Under finner du oversikt over datoer og temaer for kommende Treffpunkt. Alle (med unntak av mai) arrangeres første onsdag i måneden. Treffene starter klokken 13.00 på Bamble bibliotek og litteraturhus. Det er ingen påmelding og alle er velkommen. Enkel servering.

Treffpunkt 2024

7. Februar – «HVA KAN JEG DELTA PÅ I BAMBLE?»
Ved folkehelsekoordinator Mette Savio Halvorsen, idrett- og frivillighetsrådgiver Vegar Weholt og bademester Jørn Heiland

6. Mars – «FREMTIDSFULLMAKT»
Ved Gøril E. Oterholt fra Statsforvalteren i Vestfold og Telemark

3. April – «HVA FREMMER GOD OG ROBUST PSYKISK HELSE?»
Ved kommunepsykolog Embla S. Degn Rui og avdelingsleder for psykisk helse- og avhengighetsteam Kristin Thomassen

8. Mai – «BEVEGELSE – ALLE MONNER DRAR!»
Ved idrettspedagog Bjørn-Inge Eek og fysioterapeut Marte Østby Fegstad

4. September – «HVORDAN HÅNDTERE GRUBLING OG BEKYMRING?»
Ved frisklivskonsulent Linda Gundersen-Aksnes

2. Oktober – «DEMENS, SAMLIV OG NÆRE RELASJONER»
Ved demenskoordinator Olaf Moen

6. November – «BRANNSIKKERHET I HJEMMET»