Lokaler i Sentrumsgården

Sist oppdatert: 30. juni 2023

Sentrumsgården i Langesund er per i dag ikke tilgjengelig for utlån (med unntak av Storsalen). Ledige lokaler andre steder kan bookes via Servicetorget.

IKKE TIL UTLÅN: Sentrumsgården er ikke tilgjengelig for utlån, med unntak av Storsalen. (Foto: Magdalena Mianowicz)

Kun Storsalen kan lånes

Bamble kommune mottar mange forespørsler om bruk av Sentrumsgården etter at flere kommunale tjenester har flyttet ut. Videre benyttelse av bygget er ikke avklart, og akkurat nå er det dessverre ikke anledning til å låne andre rom enn Storsalen (Konsertsal/kinosal).

Mange andre lokaler

Bamble kommune har mange andre tilgjengelige lokaler som kan bookes både av privatpersoner og lag og foreninger. Kontakt Servicetorget ved interesse: Tlf. 35 96 52 40 (hverdager kl. 09.00-15.00).